Будынак галоўнага корпуса школы быў пабудаваны ў 1982 годзе. Разлічана яно на навучанне 1176 навучэнцаў. Гэта 30 класаў-камплектаў.
Цяпер у школе навучаюцца 579 навучэнцаў, функцыянуюць 24 класы-камплекты. Школа займаецца ў адну змену.
У школе 38 навучальных кабінетаў, 1 спартыўная зала, сталовая, буфет, актавая зала, бібліятэка, 2 майстэрні і 2 кабінеты абслугоўваючай працы, 1 медыцынскі кабінет, 1 працэдурны кабінет.
Галоўная місія школы - стварэнне максімальна спрыяльных умоў для самаадукацыі і самаразвіцця асобы; імкненне ўдасканальваць і захоўваць спарадкаваную, мірную і спакойную, але мэтанакіраваную школу, у якой дзеці вучацца паводзіць сябе разумна, паважаючы іншых і паступаючы, хутчэй, па згодзе, а не пад прымусам.
Нашы прыярытэты:
шанаваць усіх вучняў, іх пазіцыі і правы;
даваць магчымасць вучням ведаць пра свае моцныя і слабыя бакі і быць цярпімымі ў адносінах да моцных і слабых бакоў іншых людзей (вучняў);
прадастаўляць навучальны план, які клапоціцца і прымае да ўвагі ўсе разнастайныя запыты вучняў розных узростаў і здольнасцей для таго, каб іх вучэнне і заняткі сталі прыемным апраўленнем сённяшняга і будучага жыцця;
даваць заняткі, якія даюць магчымасць кожнаму вучню праявіць свае магчымасці ў разумовым, творчым, фізічным і агульначалавечым плане;
даваць магчымасць вучням выпрацаваць у сабе пачуццё дысцыпліны і адказнасці неабходных для індывідуальнай і калектыўнай работы, каб стварыць супольнасць неабыякавых людзей;
працаваць разам з бацькамі ў інтарэсах дзяцей для таго, каб яны атрымлівалі задавальненне ад праведзеных у школе гадоў, без пачуцця страху, звязанага з памылкамі і правалам.
Мы імкнемся дапамагчы вучням:
1) развіваць жывы, дапытлівы розум, здольнасць пытацца і разумна аргументаваць; гатоўнасць накіроўваць сябе на практычныя заняткі і фізічныя практыкаванні;
2) авалодваць разуменнем, ведамі і ўменнямі для дарослага жыцця ў хутка якое змяняецца асяроддзі;
3) развіваць асабістыя маральныя каштоўнасці і павагу да рэлігійных каштоўнасцей іншых людзей, цярпімасць да іншых народаў і ладаў жыцця;
4) разумець свет, у якім яны жывуць, прымаць незалежнасць людзей, груп і нацыянальнасцей;
5) высока шанаваць чалавечыя дасягненні і імкненні.